Kako je taksista sa Tajlanda postao svjetski popularan

Posted: mart 20, 2012 in Uncategorized
Oznake:,

On kao prevozno sredstvo koristi što i većina u Bangkoku – motor. Ipak, Dejhat Puangke je, zahvaljujući informacionim tehnologijama postao najpoznatiji taksista na Tajlandu.

On je u protekle dvije godine tvitovao i pisao blogove o svom svakodnevnom životu. Bilo da je tema ono što je ručao tog dana ili stanje u saobraćaju, njegova moć zapažanja i veliki broj fotografija koje je objavio zadržala na njegovom blogu i Twitter profilu veliki broj odanih posjetilaca i pratilaca, prenosi BBC.

Onda se desila eksplozija u centru Bangkoka, na Dan zaljubljenih, 14. februara. U eksploziji je dijelom uništena kuća koji je izjamila grupa Iranaca. Vijest se brzo raširila, a Dejhat je jednako brzo sa mjesta događaja počeo da izvještava.

„Stranac je nosio torbu kad se desila eksplozija“, tvitnuo je on sa svog profila. „Izgubio je noge, ali je još uvijek živ, u Sukhumvit 71“, objavio je šta vidi i lokaciju na kojoj se eksplozija desila.

Nakon kratkog izvještaja, uslijedilo je objavljivanje fotografija  oštećenog taksija, te fotografije čovjeka koji je u eksploziji izgubio nogu.

Dejhatovi tvitovi su jako brzo retvitovani, odnosno podijeljeni dalje među korisnicima, čak su privukli pažnju i tajlandske premijerke Jingluk Šinavatra.

Već sljedećeg dana broj Dejhatovih sljedbenika na Twitteru je učetverostručen i on je postao lokalna zvijezda. Njegova fotografija se pojavila u lokalnim novinama, a pojavio se i u lokalnim vijestima.

„Ne mislim da sam poznat, ali kad na internetu potražim moje ime, vidim da je mnogo ljudi pisalo o meni“, kaže on. Jedan njegov kolega taksista kaže da ga je Dejhat pokušao naučiti kako da koristi Twitter, ali navodi da je to učinio samo jednom.

„Nisam to uspio da ponovim“, smješeći se kaže on.

Uprkos njegovoj slavi, Dejhat ne namjerava da odustane od svog posla kao vozač taksija, iako ga, dodaje, iznutra sve nešto kopka kad vidi da se nešto dešava u njegovoj blizini i onda želi da to i podijeli sa drugima.

Svoj popularnost na Twitteru on sada koristi za oglašavanje svoje usluge – uz, naravno, stalno objavljivanje lokalnih vijesti, piše BBC.

Advertisements

Zatvoreno za komentare.