O konferenciji – Digital Day 2014

Posted: april 19, 2014 in Uncategorized, Vijesti, Zanimljivosi
Oznake:

DATUM: 7. maj 2014.
MESTO: Dom omladine Beograda

TEMA: Connected in Motion


Facebook, Twitter, LinkedIn i Instagram su samo neke od najpopularnijih društvenih mreža koje danas čine svakodnevicu većine nas. Trendovi u konzimiranju i razmeni digitalnih sadržaja, govore da se danas najveći deo komunikacije odvija preko društvenih mreža i to ne više, kao što je to nekada bio slučaj, sa kućnih ili poslovnih desktop i laptop računara, nego sa mobilnih smart telefona i tablet uređaja. Savremeni potrošač je izložen ogromnoj količini informacija i podataka, od kojih će samo one najzanimljivije i najznačajnije „uhvatiti“ njegovu pažnju. Komunikacija putem novih medija predstavlja veliki izazov za marketinške stručnjake, kome su dorasli jedino oni koji se neprekidno usavršavaju i prate trendove.

PREDAVAČI:
Ionel Naftanaila, Training & Project Manager (IAB Europe)
Vladimir Aranđelović, Media Manager (Direct Media), Chairman of the Board (IAB Serbia)
Rupert Slade, International Development Director (PHD Worldwide)
Victoria Grigoryan,  Channel Sales Lead (Microsoft Advertising)
Calin Rotarus, CEO (BCCR)
Akos Szabo, Head  of Business Development & Digital Ad Sales (Adaptive Media)
Dragana Simić, CEO (DiSimic)
Emil Pawlovski, Methodology Director (Gemius)
Peter Thompson,  Founder and Director (Brand State)
Gabrijela Stjepanović, Executive Director (IAB Serbia)
Ioana Anescu, Executive Director (IAB Romania), Board Member (IAB Europe)
Endre Somogyi, Managing Director (IAB Hungary)
Timotej Gala, Managing Director CEE (Httpool), Initiative Leader IAB Slovenia
Emese Balatoni, Head of Sales for Digital Services (Sanoma Media Budapest)
Justine Toms, Digital Education Manager (IAB Bulgaria)
Maja Magdelinić,  Strategic Partnerships Manager (Google)
Savica Pop Toneva, Online Marketing Coordinator (Media Print), Chairman of the Board (IAB Macedonia)
Uroš Ignjačević, CEO (Trident Media Group), President of the Assembly (IAB Serbia)
Jan Jilek,  Director (Ad-net), Co-founder and President (IAB Croatia)
Predrag Roganović, Digital Media Director (Adria Media Serbia)
Dejan Nikolić, Founder/Co-owner (Njuz.net)

GOSTI: predstavnici IAB Europe, gosti iz CEE regiona
ORGANIZACIJA: IAB Serbia

Cene kotizacija:
8.4.  –  27.4.      7.000 RSD
28.4.  –  6.5.      8.000 RSD

Količinski popusti:
3+ kotizacija: 10%
5+ kotizacija: 15%
10+ kotizacija: 25%

Ulaznice za Digital Day 2014 možete poručiti OVDE.

Ulaznice možete da platite kreditnom karticom preko sajta NonStopShop.rs.

Digital Day 2014 logo

Digital Day 2014 logo

Advertisements

Zatvoreno za komentare.